Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів з
проведення
предмета «Технологія приготування їжі з основами товарознавства»
Професія: 5122 кухар
Кваліфікація: 3 розряду
Бали
|
Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів
|
ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ
|
|
1
|
Учень з допомогою викладача відтворює на рівні розпізнання окремі
елементи навчального матеріалу: поняття про сировину, напівфабрикати, готову
страву; загальні відомості про хімічний склад, товарознавчу характеристику
сировини: овочів, грибів, риби, м’яса, птиці, дичини, субпродуктів, круп,
бобових, макаронних виробів, молока, вершків, молочнокислих продуктів, яєць,
яєчних продуктів та борошна, їх механічну кулінарну обробку, умови зберігання
та використання; значення методи, прийоми простих форм нарізання овочів;
технологію приготування напівфабрикатів з котлетної маси з риби, м’яса,
птиці; характеристику основних способів теплової обробки продуктів;
технологію приготування страв з круп, бобових та макаронних виробів, загальні
правила їх варіння та відпуску; характеристику заправних супів, технологію
приготування; загальні правила теплової обробки яєць, технологію приготування
та відпуск страв з них; технологію приготування простих страв та гарнірів з
овочів; технологію приготування прісного тіста та виробів з нього, та виконує
зі значними труднощами окремі елементи практичних завдань.
Під час відповіді і виконанні практичних завдань: відпрацюванні
методів і прийомів нарізання овочів простими формами; механічної кулінарної
обробки риби та технології приготування котлетної маси та напівфабрикатів з
неї; технології приготування котлетної маси з м’яса та напівфабрикатів з неї;
технології приготування супів, страв з овочів, круп, бобових і макаронних
виробів; технології приготування прісного тіста та виробів з нього – учень
припускається суттєвих помилок.
|
2
|
Учень з допомогою викладача відтворює
на рівні розпізнання окремі фрагменти навчального матеріалу: поняття
про сировину, напівфабрикати, готову страву; загальні відомості про хімічний
склад, товарознавчу характеристику сировини: овочів, грибів, риби, м’яса,
птиці, дичини, субпродуктів, круп, бобових, макаронних виробів, молока,
вершків, молочнокислих продуктів, яєць, яєчних продуктів та борошна, їх
механічну кулінарну обробку, умови зберігання та використання; значення
методи, прийоми простих форм нарізання овочів; технологію приготування
напівфабрикатів з котлетної маси з риби, м’яса, птиці; характеристику
основних способів теплової обробки продуктів; технологію приготування страв з
круп, бобових та макаронних виробів, загальні правила їх варіння та відпуску;
характеристику заправних супів, технологію приготування; загальні правила
теплової обробки яєць, технологію приготування та відпуск страв з них;
технологію приготування простих страв та гарнірів з овочів; технологію
приготування прісного тіста та виробів з нього, та не усвідомлено виконує окремі фрагменти практичних
завдань.
Під час відповіді і виконанні практичних завдань: відпрацюванні
методів і прийомів нарізання овочів простими формами; механічної кулінарної
обробки риби та технології приготування котлетної маси та напівфабрикатів з
неї; технології приготування котлетної маси з м’яса та напівфабрикатів з неї;
технології приготування супів, страв з овочів, круп, бобових і макаронних
виробів; технології приготування прісного тіста та виробів з нього – учень
завдання виконує лише з допомогою викладача.
|
3
|
Учень з допомогою викладача відтворює фрагменти навчального матеріалу:
поняття про сировину, напівфабрикати, готову страву; загальні відомості про
хімічний склад, товарознавчу характеристику сировини: овочів, грибів, риби,
м’яса, птиці, дичини, субпродуктів, круп, бобових, макаронних виробів,
молока, вершків, молочнокислих продуктів, яєць, яєчних продуктів та борошна,
їх механічну кулінарну обробку, умови зберігання та використання; значення
методи, прийоми простих форм нарізання овочів; технологію приготування
напівфабрикатів з котлетної маси з риби, м’яса, птиці; характеристику
основних способів теплової обробки продуктів; технологію приготування страв з
круп, бобових та макаронних виробів, загальні правила їх варіння та відпуску;
характеристику заправних супів, технологію приготування; загальні правила
теплової обробки яєць, технологію приготування та відпуск страв з них;
технологію приготування простих страв та гарнірів з овочів; технологію
приготування прісного тіста та виробів з нього, та з допомогою викладача
виконує елементарні завдання.
Під час відповіді і виконанні практичних завдань: відпрацюванні
методів і прийомів нарізання овочів простими формами; механічної кулінарної
обробки риби та технології приготування котлетної маси та напівфабрикатів з
неї; технології приготування котлетної маси з м’яса та напівфабрикатів з неї;
технології приготування супів, страв з овочів, круп, бобових і макаронних
виробів; технології приготування прісного тіста та виробів з нього – учень завдання
виконує лише з допомогою викладача.
|
СЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ
|
Немає коментарів:
Дописати коментар